|
|
|
|
1خ 83 ن ط |
|
|
|
|
نوع سند | پروژه کارشناسی | کد سند | 1خ 83 ن ط | عنوان | روشهای بهبود کارایی ماشین آلات مکانیزه خطی | تهیه کننده | نفیسه طالبیان کرمانی | استاد راهنما | دکتر جبارعلی ذاکری | استاد مشاور | - | مقطع | کارشناسی | گرایش | خط و سازه های ریلی | تاریخ دفاع | نیمسال دوم 84-83 | کلید واژه | - | چکیده مقاله: این پروژه تحت عنوان " روشهای بهبود کارایی ماشینآلات مکانیزه خطی" در شش فصل ارائه شده است. هدف از انجام این پروژه، بررسی مشکلات و معضلاتی است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر روند عملکرد ماشینآلات مکانیزه خطی تاثیرگذار است که از طریق بررسی این مشکلات، راهکارهای لازم برای بهبود کارایی ماشینآلات ارائه شده است. در فصل اول، تحت عنوان "مقدمه" به معرفی کلی ماشینآلات مکانیزه خطی پرداخته شده و سعی شده اطلاعات مختصری در مورد نحوه عملکرد ماشینها، وظایف آنها و مشخصات فنی ماشینآلات ارائه شود. در فصل دوم به عملیات نوسازی خطوط راهآهن، روشهای مختلف این عملیات و ماشینآلات مورد نیاز آن به طور کلی اشاره شده است. فصل سوم هم به بازسازی خطوط و مراحل مختلف انجام کار و همچنین ماشینآلات مورد نیاز آن پرداخته شده است. فصل چهارم و پنجم اساس کار پروژه را تشکیل میدهد. در این فصول سعی شده که عملکرد تعدادی از ماشینآلات مکانیزه خطی در ایران در سال 83 مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد. در فصل چهارم ضمن اشاره کلی بر عملیات بهسازی خط و نحوه عملکرد ماشین سرند بالاست، عملکرد چهار ماشین سرند متعلق به راهآهن جمهوری اسلامی در 9 ماه اول سال 83 به طور جداگانه تحلیل گردید و راهکارهای لازم برای هر ماشین نیز ارائه گردید. در فصل پنجم هم به همین منوال، بعد از معرفی مختصری در خصوص تعمیر و نگهداری خطوط و روشهای مختلف آن، عملکرد دوازده ماشین زیرکوب، ده ماشین خطآرا و چهار ماشین پایدارساز به طور کامل بررسی و تحلیل شد. در فصل ششم که " نتیجهگیری" است، سعی شده علاوه بر جمعبندی مطالب فصول قبل، مشکلاتی که به طور غیر مستقیم بر عملکرد ماشینآلات بسیار موثر است، اشاره شود و پیشنهادات و راهکارهای موثر در هر مورد ارائه گردد. | دریافت فایل پروژه |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد. |
|
|
|