[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: مسعود محبی ::
 | تاریخ ارسال: 1394/4/21 | 

  نام ونام خانوادگی : مسعود محبی

  اطلاعات تماس : تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی راه آهن

  شماره تلفن :50- 77240540- داخلی 3556,3552,6611

  آدرس پست الکترونیکی: mohebbi@rail.iust.ac.ir

  آدرس وبسایت: http://webpages.iust.ac.ir/mohebbi

 

  رشته ومحل تحصیل دوره کارشناسی : مهندسی مکانیک – دانشگاه صنعتی شاهرود

  معدل دوره کارشناسی : 15.01

  رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد : مهندسی راه آهن – دانشگاه علم و صنعت ایران

  معدل دوره کارشناسی ارشد : 16.96

  عنوان پایان نامه کارشناسی : بررسی انتقال حرارت تحت شرایط دمای ثابت سیال بر روی یک صفحه تخت با المانهای زبری مختلف

  عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد : مدل سازی آیرودینامیکی و تحلیل پایداری قطار تحت بادهای عرضی

  عنوان پایان نامه دکتری : اثر آیرودینامیک دیوارهای بادشکن بر قطارسریع سیر در معرض باد عرضی با استفاده از روش شبکه بولتزمن

  اساتید راهنمای پایان نامه دکتری : دکتر محمدعلی رضوانی

  اساتید مشاور پایان نامه دکتری :

  کتب :

  مقالات :

  1. M. A. Rezvani, M. Mohebbi, "Numerical Calculations of Aerodynamic Performance an ATM Train at Crosswind Conditions", Journal of Wind and Structures , Vol.18 No.5, 2014, pp. 529-548 .

 

  2. M. A. Rezvani, M. Mohebbi, "Simulation of Circumferential air flow around Parsi Passenger Train under the influence of Crosswinds", Journal of Transportation Engineering , Article 3, Volume 4, Issue 4, Winter 2014, pp. 345-364, (In Persian).

 

  3. M. Mohebbi , M. A. Rezvani, "Numerical Calculations of Aerodynamic Performance an Regional Passenger Train at Crosswind Conditions", the Journal of Vehicle Structures & Systems , Vol. 5, No. 2, 2013, pp. 68-74.

 

  4. M. Mohebbi , M. A. Rezvani, R. Mohebbi, "Aerodynamic modeling and stability analysis of a high speed train under excessive weather conditions", International Conference on Mechanical Engineering and Advanced Technology , October 2012, Isfahan, Iran, (Abstract Accepted).

 

 

  5. M. Mohebbi , M. A. Rezvani, R. Mohebbi, "The wheels effects on high speed train's aerodynamic characteristics under crosswind", International Conference on Mechanical Engineering and Advanced Technology , October 2012, Isfahan, Iran, (Abstract Accepted).

 

  6. S. Vaezian, A. M. Ghazvinian, M. Hasheminejad, M. Mohebbi, "Modeling carbon nanotube-based as mass sensors using nonlocal Timoshenko beam theory", International Conference on Mechanical Engineering and Advanced Technology , October 2012, Isfahan, Iran.

 

 

  7. M. A. Rezvani, M. Mohebbi, R. Mohebbi, S. Vaezian, "Interacting lateral dynamics in the train- bridge girder lattice system", 20th Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME2012 , May 2012, Shiraz, Iran, (In Persian).

 

  8. M. A. Rezvani, M. Mohebbi, "Analysis of the unsteady aerodynamic forces on high speed trains when passing by each other", 13th International Railway Transportation Conference & 6th Exhibition , October 2011, Tehran, Iran, (In Persian).

 

  9. M. Mohebbi , M. Shahravi, R. Mohebbi, "Finite Element Analysis of stability of single and doubled corrugated boards", 1st International Conference on Acoustics and Vibration , December 2011, Tehran, Iran, (In Persian).

 

  10. M. M. Shahmardan, R. Mohebbi, M. Mohebbi, " Numerical and experimental investigation of roughness elements on heat transfer from isotheral smooth plate", 19th Annual International Conference on Mechanical Engineering , May 2011, Birjand, Iran, (In Persian).

 

  11. M. H. Keyhani, R. Mohebbi, M. Mohebbi, "Experimental investigation of wind effect on dry cooling tower performance by upper wind break", 19th Annual International Conference on Mechanical Engineering , May 2011, Birjand, Iran, (In Persian).

  

  اختراع وابتکارات:

  

دفعات مشاهده: 3401 بار   |   دفعات چاپ: 647 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657