[صفحه اصلی ]    
منوی اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها ::
آلبوم تصاویر::
::
مدیریت ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سایت های مرتبط با معاونت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
کرسی آزاد اندیشی

AWT IMAGE

..
آرشیو مطالب

..
:: طرح تقدیر و تشویق فرزندان روزه اولی اساتید و کارکنان دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1403/1/30 | 
طرح تقدیر و تشویق فرزندان روزه اولی اساتید و کارکنان دانشگاه

 
دیگر بار رمضان از راه رسید و رحمت خاص خداوندی عالم گیر شده است؛ مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک این ایام و به منظور بهره مندی فرزندان پاک سیرت و مؤمن شما گرامیان طرح تقدیر و تشویق فرزندان روزه اولی را برنامه ریزی نموده است. امیدواریم که مورد عنایت و استفاده شما عزیزان و قبول درگاه حق قرار گیرد.
اهل روزه واقعی تقوا پیشه گانی هستند که ذخیره بطن را از نان تهی و از انوارهای آسمانی آکنده می سازند و با توسل به قرآن و تمسک به اهل بیت و در پرتو عنایات و برکات این ماه، سنگ سراچه دل را با الماس آب دیده سفته و رازهای خود را با صاحب حق و خدای سبحان گفته و سر به آستان ربوبی نهاده و با رب الکریم خود به نجوا می نشینند و برترین و والاترین گوهر را «روزه» و والاترین و بالاترین فرصت را ماه پر فضیلت «رمضان» می دانند .
اینک ماییم و موسم تجلی حقیقت و فصل رحمت، مبادا که آفتاب عید هویدا گردد و دست مان از سفره بی انتهای الهی خالی و از ریزش ابر فضل و بخشش خداوند بر کویر خشکیده دل های ما بی نصیب.
 
طرح تقدیر و تشویق فرزندان روزه اولی اساتید و کارکنان دانشگاه صرفاً بهانه ایست برای تشویق و ترغیبی هرچند کوچک از اراده هایی بزرگ که در سنین نوجوانی در مسیر الهی گام برمی دارند و سیرت خود را برای رشد و تعالی خود پرورش می دهند.
امید است این طرح باعث تشویق فرزندان روزه اولی باشد.
دفعات مشاهده: 878 بار   |   دفعات چاپ: 91 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد