[صفحه اصلی ]    
منوی اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها ::
آلبوم تصاویر::
::
مدیریت ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سایت های مرتبط با معاونت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
کرسی آزاد اندیشی

AWT IMAGE

..
آرشیو مطالب

..
:: جلسه تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی ::
 | تاریخ ارسال: 1402/12/20 | 
به نام خدا
در بعد از ظهر شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ جلسه تکریم دکتر علیرضا معینی  و معارفه دکتر محمد واحدی به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید.
این جلسه در فضایی بسیار صمیمی و به دور از تشریفات مرسوم با حضور کارکنان معاونت برگزار شد. پس از تلاوت قرآن توسط آقای دکتر معینی ، تمامی حاضرین نظرات خود را درباره معاون سابق بیان کردند و از ایشان قدردانی و تشکر کردند. پس از صحبت های تک تک کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی متنی به عنوان تشکر از آقای دکتر معینی خوانده شد و در پایان هدایایی از طرف کارکنان معاونت به آقای دکتر معینی بابت قدردانی از زحمات ایشان تقدیم گردید.
متن تشکر از زحمات دکتر معینی :

بسم الله الرحمن الرحیم

شاید که گفتگوی تو باشد، در آن میان                                   هر قصه‌ای که هست به عالم، شنیدنی‌ست
 

دانشمند گرامی جناب آقای دکتر معینی
الطاف الهی شامل شما و ما بود، چند سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه‌ی اسلامی به انجام وظیفه­ی ثمربخش و مؤثر پرداختید و تقدیر الهی توفیق خدمتگزاری در مسند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را به آن جناب ارزانی داشت، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای پیشرفت و اعتلای همه جانبه ی فرهنگ و زیست عالمانه و دینمدارانه دانشگاهیان، نهایت سپاس و قدردانی مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را خدمت حضرت عالی و خانواده ی محترم که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده اند ابراز داریم.
دانشگاهیان علم و صنعت ایران هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه، پیگیری، سخت کوشی و دلسوزی های شما را از یاد نمی برند. امیدواریم که در آینده تجربیات گرانسنگ شما در عرصه های دیگر فرهنگ این مرزبوم راهگشا باشد.
اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می کشد،  رَسَن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته ایم در اندوه شادی آن همراه و همگام بوده ایم

میراث پدر خواهی علم پدر آموز                        کاین مال پدر خرج توان کرد به یک روز
 

«ادبیات و هنر، نه وزیر می خواهد و نه وکیل؛ پدر می خواهد، ایشان (مقام معظم رهبری) پدری می‌کنند... »؛ بدون اغراق می‌توان گفت دکتر علیرضا معینی نه تنها در این غریب دوسال دوره‌ی تصدی معاونت فرهنگی دانشگاه بلکه به مرور در این ۴۸ سال پیوندشان با دانشگاه علم و صنعت ایران، برای علم و فرهنگِ انقلابی و اصیل در این دانشگاه پدری کردند.


مرشد عزیز جناب آقای دکتر معینی، خاطراتِ صبوری، اخلاق‌مداری، متانت، مردم‌داری، تقوا، فروتنی، آرامش مؤمنانه‌، حامل و عامل بودن به قرآن، تخصص در عین تعهدتان و همچنین تلاشهای مجاهدانه‌ی شما پدر ایثارگر و سرافرازمان، همواره در این دانشگاه و در جان‌های ما به یادگار خواهد ماند. انشالله این باقیات صالحات چون چراغی برای جاده زندگی و فردای شما خواهد بودکه در نهایت « بَقِیت اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ». لطف حق یارتان، دست مولا علی(ع) روی سرتان و ساقی کوثر یاورتان باد


دفعات مشاهده: 1388 بار   |   دفعات چاپ: 107 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد