[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی واحد سازمانی::
امور فرهنگی اساتید::
امور فرهنگی کارکنان::
آموزش فرهنگی و اجتماعی::
دبیرخانه ستاد فرهنگی رفاهی::
دبیرخانه فارغ التحصیلان::
آرشیو اخبار و رویدادها::
معرفی کتاب های مفید::
معرفی پایگاه های مفید::
آلبوم تصاویر::
ارتباط با ما::
آیین نامه و فرم ها::
::
فرهنگی و اجتماعی

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در سایت

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر خود را در مورد سایت مرقوم فرمایید:
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
تماس با ما

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران، ساختمان 15 خرداد، طبقه سوم

 تلفنخانه: 8 - 77240540-021

تلفن مستقیم: 77240460-021

فاکس: 77491238-021
داخلی 7436

Email: csc @ iust.ac.ir

سامانه پیامکی: 30009900990001

..
:: جلسه هماهنگی حوزه معاونت فرهنگی و مدیران فرهنگی دانشکده ها / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ::
 | تاریخ ارسال: 1399/11/20 | 
در روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۹، جلسه شورای مدیران فرهنگی دانشکده‌ها، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر ارتباطات فرهنگی و اجتماعی و مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت و در خصوص هماهنگی جهت بازدید و استقبال محدود از دانشجویان نوورود کارشناسی ۹۹، برگزار گردید.
با توجه به تصمیم مسئولین  دانشگاه در خصوص برنامه‌ریزی جهت حضور و استقبال از دانشجویان نوورود کارشناسی و با رعایت دستورات بهداشتی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در این جلسه بحث و همفکری انجام و موارد زیر مصوب گردید.
۱- تاریخ بازدید و استقبال از دانشجویان نوورود هر دانشکده، پس از هماهنگی با روسای دانشکده‌ها، از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی، اعلام خواهد شد.
۲- حضور و بازدید دانشجویان با رعایت  شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود، از فضاهای عمومی دانشگاه و فضاهای آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده‌ها، به تفکیک گروه‌های مختلف، صورت خواهد گرفت.
۳- مدیران فرهنگی دانشکده‌ها، نقش محوری در مدیریت و اجرای این بازدیدها خواهند داشت تا برنامه استقبال و بازدید با کیفیت مطلوب و موثر برگزار شود.
۴- به منظور رعایت بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی و نظر به دشواری‌ حضور دانشجویان غیر تهرانی با توجه به شرایط و محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا، ثبت نام و شرکت در برنامه بازدید از دانشگاه، ویژه دانشجویان نوورود شهر تهران و حومه که مشکلی در ایاب و ذهاب، تامین خوابگاه و مسائل مربوط به آن ندارند، می‌باشد.
۵- مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه با همکاری مدیران فرهنگی دانشکده‌ها، جدول برنامه‌ها و زمان بندی بازدید دانشجویان هر یک از دانشکده‌ها را تنظیم و اعلام خواهد نمود.
۶- جهت برگزاری هر چه مطلوب‌تر این برنامه، مدیران فرهنگی دانشکده‌ها، نسبت به برنامه‌ریزی برنامه‌های مفید و خلاقانه‌ در دانشکده‌ها، اقدام خواهند نمود.
۷_ حضور دانشجویان به صورت اختیاری می باشد.
دفعات مشاهده: 9946 بار   |   دفعات چاپ: 626 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد