[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: رزومه دکتر حمید رضا حیدری نوقابی ::
 | تاریخ ارسال: 1399/11/15 | 
مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی: حمیدرضا حیدری نوقابی
First and last Name:        Hamidreza Heydari-Noghabi         
آدرس صفحات الکترونیکی: Email: h_heydari iust.ac.ir
ResercerID Profile: https://publons.com/researcher/۴۰۵۳۱۴۹/hamidreza-heydari/
Google Scholar link: https://scholar.google.com/citations?user=bWRwSzMAAAAJ&hl=en
ResearchGate link: https://www.researchgate.net/profile/Hamidreza_Heydari
Linkedin link: https://www.linkedin.com/in/hamidreza-heydari-noghabi-b۸۴۵۵۲۴۰
ORCiD Profile: https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۳-۳۷۶۸-۲۴۱۵


 
مقالات
مقالات ISI
M. Esmaeili, H. Heydari-Noghabi, “Investigating Seismic Behavior of Ballasted Railway Track in Earthquake Excitation Using Finite-Element Model in Three-Dimensional Space”, American Society of Civil Engineering (ASCE), Journal of Transportation Engineering, Volume ۱۳۹, Issue ۷ (December ۲۰۱۲) (Published/ doi: ۱۰.۱۰۶۱/(ASCE)TE.۱۹۴۳-۵۴۳۶.۰۰۰۰۵۳۵)
J. Zakeri, M. Esmaeili, H. Heydari-Noghabi, A field investigation into the effect of under sleeper pads on the reduction of railway-induced ground-borne vibrations”, Journal of Rail and Rapid Transit, Vol. ۲۳۰, No. ۳, pp. ۹۹۹-۱۰۰۵, January ۱۰, ۲۰۱۵ (Published, doi:۱۰.۱۱۷۷/۰۹۵۴۴۰۹۷۱۴۵۶۵۴۹۹)
M. Esmaeili, H. Heydari-Noghabi, A. Sayadi, Field investigation on the lateral resistance of railway tracks including hot mix asphalt layer”, Journal of Road Materials and Pavement Design, November ۷, ۲۰۱۶, pp. ۱-۱۳ (Published, doi: ۱۰.۱۰۸۰/۱۴۶۸۰۶۲۹.۲۰۱۶.۱۲۵۰۶۶۶)
H. Heydari-Noghabi, J. Zakeri, M. Esmaeili, J. Varandas, Field Study of Using Additional Rails and Approach Slab as Transition Zone from Slab Track to Ballasted Track”, Journal of Rail and Rapid Transit, May ۲۳, ۲۰۱۷ (Published, doi: ۱۰.۱۱۷۷/۰۹۵۴۴۰۹۷۱۷۷۰۸۵۲۷)
H. Heydari-Noghabi, J. Varandas, M. Esmaeili, J. Zakeri, Investigating the Influence of Auxiliary Rails on Dynamic Behavior of Railway Transition Zone by a ۳D Train-Track Interaction Model”, Latin American Journal of Solids and Structures, Volume ۱۴, August ۲۶, ۲۰۱۷, pp.۱-۱۹ (Published, doi:۱۰.۱۵۹۰/۱۶۷۹-۷۸۲۵۳۹۰۶)
M. Esmaeili, H. Heydari-Noghabi, M. Kamali, Numerical investigation of railway transition zones stiffened with auxiliary rails”, Proceeding of the Institution of Civil Engineers (ICE) Journal, Volume ۱۷۳, Issue ۵, October ۲۰۲۰, pp.۲۹۹-۳۰۸ (Published, doi:۱۰.۱۶۸۰/jtran.۱۷.۰۰۰۳۵)
مقالات ISC و علمی پژوهشی
مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی،"ارزیابی سه بعدی رفتار خطوط ریلی به روش عددی در تحریک زلزله"، مجله علمی-پژوهشی و نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی (ISC) پژوهشنامه حمل و نقل، سال نهم، شماره دوم، صفحه ۱۱۵-۹۷، تابستان ۱۳۹۱
مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی،" بررسی تاثیر تحریکات لرزه ای با شتاب اوج های مختلف در رفتار خطوط ریلی با استفاده از یک مدل عددی سه بعدی مجله علمی-پژوهشی  فصل نامه مهندسی حمل و نقل ، سال سوم، شماره دوم، صفحه ۱۰۰-۸۷، زمستان ۱۳۹۰
مرتضی اسماعیلی، مهدی کمالی، حمیدرضا حیدری نوقابی،"بررسی عددی استفاده از پیش دال‌های بتنی در ناحیه انتقال خطوط بالاستی به آبروهای بتنی خطوط راه آهن سریع السیر"، نشریه علمی-پژوهشی مهندسی سازه و ساخت، انجمن مهندسی سازه ایران (ISSE)، سال سوم، شماره اول، صفحه ۱۲۸-۱۱۲، بهار ۱۳۹۵

علی معینی کربکندی، علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی تأثیر دال دسترسی بتنی بر رفتار خط ریلی بالاستی و تعیین مقدار مناسب پارامترهای هندسی آن در ناحیه انتقال پل های دهانه کوتاه خطوط راه آهن"، مجله علمی-پژوهشی زیرساخت های حمل و نقل، انجمن مهندسی سازه ایران (JTIE)، دوره دوم، شماره دوم، صفحه ۱۴-۱، تابستان ۱۳۹۵ (doi: ۱۰.۲۲۰۷۵/JTIE.۲۰۱۶.۴۵۹)

علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، علی معینی کربکندی، " بررسی عددی تاثیر وجود لایه آسفالت مخلوط گرم بر رفتار ناحیه انتقال پل‌های دهانه کوتاه خطوط ریلی بالاستی"، نشریه علمی-پژوهشی مهندسی سازه و ساخت، انجمن مهندسی سازه ایران (ISSE)، انتشار آنلاین: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ (شناسه دیجیتال doi: ۱۰.۲۲۰۶۵/JSCE.۲۰۱۷.۸۰۱۶۷.۱۱۱۶)

علی معینی کربکندی، علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی عددی تاثیر اصلاح و بهبود مصالح خاکریز ناحیه انتقال بر رفتار خط ریلی در مجاورت پل های دهانه کوتاه"، مجله علمی-پژوهشی پژوهشنامه حمل و نقل، (تاریخ پذیرش: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶)

علی معینی کربکندی، علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، " تاثیر کاربرد پد زیر تراورس و پد زیر ریل روی رفتار خط ریلی بالاستی در ناحیه انتقال پل‌های دهانه کوتاه خطوط راه‌آهن"، فصلنامه علمی جاده، انتشار آنلاین: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

مقالات کنفرانس های بین المللی
“Survey Effect of Each Component in Mixture Designs Such as Silica Fume  and Lubricant Materials in Chloride Ion Penetration and Introducing a Model to Predict Chloride Ion Penetration in Concrete by Using Genetic Algorithm”, ۱st International Conference on Non Osmosis Concrete-Water Storage Tanks, Guilan, Iran, ۲۰۱۱ (Printed and oral presented)
حمیدرضا حیدری نوقابی، رضا اسماعیل زاده،"بررسی تاثیر اجزا طرح اختلاط های شامل میکروسیلیس و مواد روان کننده در میزان نفوذ یون کلر و ارائه مدلی جهت پیش بینی انتشار آن در بتن با استفاده از الگوریتم ژنتیک"، اولین کنفرانس بین المللی بتن های ناتراوا،گیلان (ارائه شفاهی و چاپ)
“Comparison of seismic parameters for precast beam to column concrete  wet-connections in moment resisting frames under reversed cyclic loads”, ۲th International Conference of Construction Industry New Technologies, Mashhad, Iran, December ۲۰۱۱ (Printed and oral presented)
ابراهیم زمانی بیدختی،حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی و مقایسه پارامترهای لرزه ای اتصالات معمول پیش ساخته از نوع تر در سیستم های قاب خمشی بتنی تحت بارهای چرخه ای"، دومین کنفرانس بین المللی فنآوری های نوین صنعت ساختمان،مشهد (ارائه شفاهی و چاپ)
“Investigation of Under Sleeper Pads Effects on Improvement of Track Quality and Reduction of Life Cycle Costs”, ۱۳th International Conference on Railway Transportation, Tehran, Iran, October ۲۴-۲۵, ۲۰۱۱ (Printed and oral presented)
جبارعلی ذاکری سردرودی، مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی تاثیر استفاده از صفحات لاستیکی زیر تراورس در بهبود کیفیت خطوط ریلی و کاهش هزینه های دوره عمر"، سیزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی، تهران (ارائه شفاهی، چاپ و انتخاب بعنوان مقاله برتر سیزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی)، ۱۳۹۰
Application of Precast and Combination (In situ-Precast) Ballastless Superstructures instead of Ballasted Superstructures in Railway Tracks”, ۱th National Conference on industrialization of Structures, September ۲۹-۳۰, ۲۰۱۰ (Printed and oral presented)
حمیدرضا حیدری نوقابی، ابراهیم زمانی بیدختی،ستفاده از روسازی های بدون بالاست پیش ساخته و ترکیبی (پیش ساخته-درجا) بجای روسازی های بالاستی در خطوط ریلی"، اولین کنفرانس ملی صنعتی سازی سازه ها، ۷و۸ مهرماه ۱۳۸۹، دانشگاه صنعت آب و برق (ارائه شفاهی و چاپ)

“Investigation of Under Sleeper Pads Effects on Reduction of Railway Noise and Vibration”, ۱st International Conference on Acoustics and Vibration, Amirkabir University, Tehran, Iran December ۲۱-۲۲, ۲۰۱۱ (Printed and oral presented)

مرتضی اسماعیلی، جبارعلی ذاکری سردرودی، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی تاثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در کاهش ارتعاشات و نویز ایجاد شده در خطوط ریلی"، اولین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات، دانشگاه امیرکبیر (ارائه شفاهی و چاپ)
“Determining the Effective Excited Length of Railway Tracks in Earthquake Excitation Using a ۳D Numerical Model”, ۹th International Congress on Civil Engineering, Isfahan, Iran, May ۸-۱۰, ۲۰۱۲ (Printed and oral presented)
مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی، "محاسبه طول تحریک موثر خطوط ریلی در تحریکات لرزه ای با استفاده از یک مدل عددی سه بعدی"، (ارائه شفاهی و چاپ)، نهمین کنفرانس بین المللی عمران، دانشگاه اصفهان (ارائه شفاهی و چاپ)
“Introduction of Safety Deficiencies of Signalized Intersections, related Crashes and Appropriate Safety Measures”, ۳rd International Traffic Accident Conference, Tehran, Iran, ۱۵-۱۷ May ۲۰۱۲ (Printed and oral presented)
مجید شکریان، حمیدرضا حیدری نوقابی، "معرفی نقص های ایمنی مربوط به تقاطعات چراغ‌دار، تصادفات مربوطه و اقدامات ایمنی متناسب"، سومین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای، دانشکده فنی، دانشگاه تهران، اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱  (ارائه شفاهی و چاپ)
“Investigating the Approach Slab Behaviour in  Concrete  Culverts of Railway Transition Zone by Numerical Method”, ۴th International Conference on Recent Advanced in Railway Engineering, Tehran, Iran,  My ۱۷th&۱۸th ۲۰۱۵ (Printed and oral presented)
مهدی کمالی، مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی عددی رفتار پیش دال به عنوان ناحیه انتقال خط بالاستی به آبرو های بتنی"، چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE۲۰۱۵)، تهران، محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران ،۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (ارائه شفاهی و چاپ)
“Numerical Investigation of the Impact of Approach Slab as the Transition Zone on the Behavior of Railway Tracks in the Culverts”, First International Conference on architectural, Civil and Urban Development, Tehran, Iran, June ۲۰۱۵ (Printed and oral presented)
علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، علی معینی کربکندی، "بررسی عددی تاثیر دال دسترسی به عنوان ناحیه انتقال بر رفتار خط ریلی در محل آبروها کانون سراسری انجمن های صنفی مهندسان معمارایران، اولین همایش بین المللی معماری،عمران و شهرسازی در هزاره سوم، تهران، خرداد ماه ۱۳۹۴ (ارائه شفاهی و چاپ)
“Technical and executive Characteristic of Various Method of RailwayTransition Zones”, ۱۷th International Conference on Railway Transportation, Tehran, Iran, November ۲۰۱۵ (Printed and oral presented)
جبارعلی ذاکری سردرودی، مرتضی اسماعیلی، حمیدرضا حیدری نوقابی، "بررسی مشخصات فنی و اجرایی انواع روش های ساخت نواحی انتقال در خطوط ریلی هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی، تهران (ارائه شفاهی، چاپ و انتخاب به عنوان مقاله برتر هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی)، تهران،  آبان ماه ۱۳۹۴
“Numerical Study of Using Approach Slab as Transition Zone in Adjacent of Ballasted Railway Culverts”, ۳th International Congress on Civil Engineering, Architecture and Urban Development, ۲۹-۳۱ December ۲۰۱۵, Shahid Beheshti University, Tehran, Iran (Printed and oral presented)
علی رضا قاری قرآن، حمیدرضا حیدری نوقابی، علی معینی کربکندی، "بررسی عددی خط ریلی بالاستی در ناحیه انتقال پل‌های بتنی دهانه کوتاه و آبروها با وجود دال دسترسی بتنی"، سومین کنفرانس بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ۸ تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۴ (ارائه شفاهی و چاپ)
“Numerical Investigation of the Influence of Railpad Stiffness on the Dynamic Behavior of Railway Tracks in the Transition Zone from Slab Track to Ballasted Track”, ۵th International Conference on Recent Advanced in Railway Engineering, Tehran, Iran, My ۱۵th&۱۶th ۲۰۱۷ (Printed and oral presented)
حمیدرضا حیدری نوقابی، مرتضی اسماعیلی، جبارعلی ذاکری سردرودی، "بررسی عددی تاثیر سختی پد زیر ریل بر رفتار دینامیکی خط ریلی در محل ناحیه انتقال از دالخط به خط بالاستی"، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران،  ایران ، ۲۵ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
دفعات مشاهده: 2860 بار   |   دفعات چاپ: 162 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.23 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657