[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی واحد سازمانی::
امور فرهنگی اساتید::
امور فرهنگی کارکنان::
آموزش فرهنگی و اجتماعی::
دبیرخانه ستاد فرهنگی رفاهی::
دبیرخانه فارغ التحصیلان::
آرشیو اخبار و رویدادها::
معرفی کتاب های مفید::
معرفی پایگاه های مفید::
آلبوم تصاویر::
ارتباط با ما::
آیین نامه و فرم ها::
::
فرهنگی و اجتماعی

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در سایت

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر خود را در مورد سایت مرقوم فرمایید:
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
تماس با ما

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران، ساختمان 15 خرداد، طبقه سوم

 تلفنخانه: 8 - 77240540-021

تلفن مستقیم: 77240460-021

فاکس: 77491238-021
داخلی 7436

Email: csc @ iust.ac.ir

سامانه پیامکی: 30009900990001

..
:: ترویج و گسترش فرهنگی قرآنی با معرفی قرآن دانشجویی ویژه اساتید / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ::
 | تاریخ ارسال: 1399/9/15 | 
مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی با همکاری دفتر ترویج فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه  و به مناسبت هفته کتاب اقدام به  تهیه قرآن حکیم با ویژگی های ذیل برای استادان عزیز دارد .قرآن حکیم ویژه دانشجویان، ۱۴ موضوع کلی و ۱۱۴ موضوع جزئی دارد و در کل شامل ۶۰۴ موضوع می‌شود. مطالب کلی شامل خداوند، توحید، سنت‌های الهی، نعمات الهی، نبوت، پیامبران، اقوام و ادیان، معاد، بهشت، عبادات و احکام، اخلاق، دین، امامت و ولایت و ... می‌شود. شبهات بسیار فراتر از ۶۰۴ موضوع است و شاید مجال کافی برای پرداختن به آن‌ها وجود نداشته است. لازم است همچنان شبهات بازشناسی شوند، انواع جدیدی از این قرآن به جامعه عرضه شود و کار در این مرحله متوقف نشود.
این قرآن حکیم  از طراحی و رنگ جذابی برخوردار است. طراحی این اثر به‌گونه‌ای است که در نظر اول، توجه را به خود جلب می‌کند. همچنین پنج سال مدت زمانی است که برای تألیف آن زمان صرف شده است.
این اثر محصول ویژه‌ای است که با مخاطب‌شناسی برای پاسخگویی به نیاز قشر دانشجو تألیف شده است و طبیعتاً می‌تواند ارتباط دانشجو را با قرآن بیشتر سازد. واسطه خوبی است که دغدغه دانشجو را با متن کتاب‌الله پیوند می‌دهد.
تألیف این اثر در ادامه طرحی بوده که پیش از این در مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شده است. این مرکز بعد از تهیه قرآن حکیم در سطوح عمومی و... در پاسخ به نیاز خیل عظیم دانشجویان و به‌منظور پاسخ به نیازهای عقیدتی آن‌ها اقدام به طرح‌ریزی این اثر کرده است.
"این اثر فاخر فرصتی ارزشمند را فراروی استادان گرامی قرار داده است تا با مهمترین شبهات دانشجویی کشور و مسائل اندیشه ای آشنا شده و پاسخ آن را به صورت موجز و دلنشین بیابند ،امری که ضمن صرفه جویی در وقت استادان گرامی آنها را با جدیدترین مسائل فکری، روحی و رفتاری دانشجویان مرتبط کرده و راه برون رفت از آن مشکل را نمایان می سازد. پرداختن به ۶۰۴ موضوع روز نشانه کار دقیق بر اساس نظرسنجی کمی و کیفی است که این اثر را با معیارهای پژوهش منطبق می نماید. امید است استفاده آن استاد عزیز از این کلام الهی موجبات روشنایی ضمیر خویش  و دانشجویان را فراهم نماید"
 از اساتید علاقه مند دعوت می شود  فرم پیوست را تکمیل و وجه سهم استاد واریز نموده و در نهایت فرم و تصویر فیش را به همین ایمیل (csciust.ac.ir) ارسال نمایند. انشالله پس از جمع آوری تعداد متقاضیان، قرآن مذکور تهیه و در اسرع وقت تقدیم خواهد شد.

اطلاعیه و فرم کتاب قران دانشجویی (کلیک کنید)

فرم خام

دفعات مشاهده: 9519 بار   |   دفعات چاپ: 626 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد