[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: همایش حمل و نقل ریلی، فرصتها، ظرفیتها و رونق تولید ::
 | تاریخ ارسال: 1398/11/5 | 
برگزاری همایش حمل و نقل ریلی، فرصتها، ظرفیتها و رونق تولید



کشور ما دارای صنایع مختلفی در زمینه صنعت راه‌آهن بوده و برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر که به واردات و ملزومات این صنعت اکتفا نموده اند، حلقه‌های مختلف زنجیره تامین این صنعت را در خود جای داده است. وجود مراکز صنعتی مختلف در حوزه تولید واگن و اجزا و قطعات مربوطه تولید اجزای روسازی خط تولید ادوات علائم و ارتباطات مونتاژ لوکوموتیو و غیره موید این ادعاست. تاکنون علیرغم توانایی فنی موجود هم اکنون از ظرفیت بسیاری از صنایع ثبت شده استفاده بهینه و قابل قبول صورت نگرفته و استعداد صنایع ریلی کشور در برخی موارد بلا استفاده باقی مانده است.
 
 دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان قطب علمی و آکادمیک صنعت راه آهن در خاورمیانه قصد دارد با توجه به ظرفیت‌های بالای صنایع کشور در این حوزه، همایشی را حول محور رونق تولید در صنایع ریلی برگزار نماید. در این همایش که تحت عنوان حمل و نقل ریلی فرصتها ظرفیت ها و تولید برگزار خواهد شد، تولید کنندگان کارخانجات و صاحبان صنایع حوزه راه‌آهن شرکت نموده و در حضور مسئولین مربوطه به بیان ظرفیت‌ها و دغدغه‌های این حوزه خواهند پرداخت.

هدف از برگزاری این همایش صنعت ریلی فرصت‌ها ظرفیت‌ها و و رونق تولید و ایجاد بستری برای حضور نهادها و مسئولین مربوطه جهت طرح مسائل گریبانگیر و هم چنین استفاده از ظرفیتهای بازیگران اصلی صنعت حمل و نقل ریلی میباشد.

در این همایش از مسئولین بلند پایه کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل شرکت قطارهای شهری تهران و حومه و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین مدیران عامل نهادهای مرتبط با صنایع ریلی نیز دعوت به عمل آمده است

این همایش در دو قسمت اصلی تحت عنوان گردهمایی و پنل همایش تشکیل شده است.که در قسمت گردهمایی اصلی، مسئولین مرتبط به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در قسمت پنل همایش، از نهادهای ذیربط و مرتبط با حوزه صنایع ریلی دعوت به عمل آمده است تا ضمن حضور در پنل شنوای دغدغه‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های حوزه صنایع ریلی از زبان صاحبان صنایع و کارخانجات باشند.

تاریخ برگزاری: 7/11/98
مکان: دانشگاه علم و صنعت ایران، مجتمع امام خمینی
ساعت: 9 الی 16 بعد از ظهر
دفعات مشاهده: 1843 بار   |   دفعات چاپ: 228 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.23 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657