[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
نهمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: مجتبی حسنیان ::

  چکیده

  دسته خاصی از مسائل شبکه که به دلیل کاربردهای متنوع آن از یک طرف و جذابیت تئوریک آن از طرف دیگر در سال­های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته مسائل جریان در شبکه­های چند محموله­ای هستند.

  در این مسائل قصد داریم جریان k نوع کالای مختلف دریک شبکه از مبداهای مشخص به مقصدهای مشخصی که هر کمان آن دارای ظرفیت و هزینه (یا درآمد) از پیش تعیین شده است، به حداقل هزینه ممکن(یا حداکثردرآمدممکن) برسانیم به نحوی که تقاضای هر مقصد با توجه به موجودی نقاط مبداء برآورده شود.

  در این پایان­نامه به تشریح کاربرد مدل جریان چند محموله­ای و انواع مدل­سازی آن پرداخته­ایم. سپس روش­های حل این مسئله را به تفصیل آورده­ایم. در ادامه مسئله ماکزیمم جریان چند محموله­ای و مسئله حمل و نقل چند محموله­ای را به خاطر اهمیت آنها در مسائل شبکه در فصول جداگانه تشریح کرده­ایم.

  در آخر به عنوان مثال موردی حمل بار ترانزیتی در راه­آهن جمهوری اسلامی ایران را بوسیله مدل جریان چند محموله­ای تشریح و حل کرده­ایم. حل این مدل توسط نرم افزار lingo و تجزیه وتحلیل و نتیجه­گیری روی حل آن انجام گرفته است.

 

  کلید واژه­ها: جریان در شبکه، مسئله جریان چند محموله­ای با کمترین هزینه، مسئله ماکزیمم جریان چند محموله­ای ، مسئله حمل ونقل چند محموله­ای ، حمل بار ترانزیت در راه­آهن.

 

دفعات مشاهده: 3877 بار   |   دفعات چاپ: 1236 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 86 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4665