[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
زیر مجموعه ها::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
کارگاه آموزشی

AWT IMAGE

..
آزمایشگاه مرجع ترمز

AWT IMAGE

..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
کنفرانس

AWT IMAGE

پنجمین کنفرانس پیشرفتهای اخیر

در مهندسی راه آهن

..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: پایان نامه های کارشناسی ارشد گروه ماشین های ریلی ::

  پایان نامه های کارشناسی ارشد گروه ماشین های ریلی

  سال

  استاد مشاور

  استاد راهنما

  نام دانشجو

  عنوان پایان نامه

  چکیده

 91

 

دکتر داود یونسیان

  وحید قربانیان

 بهینه سازی خواص هنندسی و مکانیکی دیواره جاذب ارتعاش در کنترل ارتعاشات ناشی از عبور قطار

 چکیده

91

دکتر داود یونسیانپدرام هاشم دباغیانکنترل فعال ارتعاشات سازه های مجاور خطوط سریع السیر چکیده

  90

 

دکتر پریسا حسنی تهرانی

امیر سعید حسینی

بهبود جذب انرژی ضربه گیرهای قطار در حالت پلاستیک 

  چکیده

 90

 

دکتر حبیب ا.. ملاطفی

  طیبه رسولی 

تحلیل نتایج تست بخشی از خطوط بالاستی کشور و آنالیز مودال جهت بررسی سختی خط

 چکیده

 90

 

 دکتر یونسیان 

  محمد حسین آل غفوریان

  پاسخ تحلیلی و عددی میدان اکوستیکی چرخ قطار

  چکیده

 90

 

دکتر حسینی تهرانی

 مهدی طالبی چاهوکی

بهینه سازی دیسک ترمز ساخته شده از ماده FGM

  چکیده

 90

 

دکتر ملاطفیسروش ایزد بخشبررسی افزایش میرایی ریل بوسیله ی جاذب ها به روش المان محدودو توری سازه ی متناوب

  چکیده

90

 

  دکتر حسینی تهرانی

  نادر میر هاشمی

 بررسی روشهای بهبود جذب انرژی در تانکرهای حمل سوخت در راه اهن 

  چکیده

90دکتر رضوانیزینب یاسری نژادکنترل اثرات نویز ناشی از تماس چرخ و ریل با کاربرد در قطارهای سریعالسیر

چکیده

دکتر یونسیان و ملاطفیسمیه حمزه ویکاهش نویز داخل کابین قطار با استفاده از کنترل فازیچکیده
89دکتر داود یونسیانصدیف احدیتحلیل قابلیت اعتماد بابند و سلو تحت اثر بارهای خستگی  چکیده
89دکتر داود یونسیان مهران صدری

 کارایی و آنالیز حساسیت Trench در کاهش ارتعاشات ناشی از عبور قطارهای سریع السیر

چکیده
89دکتر داود یونسیانرحیم مرجانیبررسی اثر انعطاف پذیری بدنه در شاخص های دینامیکی واگن مسافربری هنگام عبور از پل و چکیده

 

 

 

دفعات مشاهده: 4350 بار   |   دفعات چاپ: 772 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 120 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.416 seconds with 2008 queries by yektaweb 3465